Toimitilan vuokraus pähkinänkuoressa

Toimitilan vuokraus voi olla pitkä ja monimutkainen prosessi. Me Plaza Centrumissa olemme tehneet siitä yksinkertaista. Prosessi etenee aina saman neljävaiheisen kaavan mukaisesti.

1. Analyysi

Ensimmäisessä vaiheessa etsimme yhdessä yrityksesi kanssa vastaukset seuraaviin asioihin:

  • Yrityksen perustiedot, tavoitteet, haasteet ja tulevaisuuden suunnitelmat.
  • Toimitilan neliöiden, neuvottelutilojen ja huonejakojen tarve.
  • Muuttamisen tavoiteaikataulu.
  • Nykyisen työympäristön toimivat ja kehitystä kaipaavat ratkaisut

2. Ratkaisun räätälöinti

Kun strategiset valinnat ja päätökset on tehty, räätälöimme yhdessä yrityksellesi sopivan toimitilaratkaisun. Tarkastelemme mm. yrityksellesi sopivia vaihtoehtoja ja sijainteja rakennuksen sisällä. Otamme huomioon myös mahdolliset konseptiratkaisut.

3. Hintaneuvottelut ja päätös

Kun yrityksesi on hyväksynyt toimitilaratkaisun, aloitamme vuokran hintaneuvottelut. Sopimus tehdään heti neuvottelujen päättymisen jälkeen.

4. Rakentaminen ja muutto

Kun projekti on edennyt rakentamisen vaiheeseen, yrityksesi voi valita kahdesta eri vaihtoehdosta: raakavalmis tai viimeistelty toimitila. Raakavalmis toimitila tarkoittaa, että rakennamme tilan peruskuntoon, jonka jälkeen yrityksesi vastaa itse kaikista tilan rakentamisen kustannuksista. Viimeistelty toimitila pitää sisällään kaikki rakentamisen kustannukset. Tässä tapauksessa yrityksesi maksaa vuokran lisäksi remonttilainaa, jossa on korko mukana. Molempien ratkaisujen kohdalla me vastaamme rakennusvalvonnasta.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

HYVIN SUUNNITELTU ON PUOLIKSI TEHTY

Niinhän se on, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Yllätyksiä yritysmuutoissa voi kuitenkin aina sattua, joten aikaa muuttoon kannattaa varata enemmän kuin arvelee tarvitsevansa. Mutta mitä muuta tulee huomioida yrityksen muuttopuuhissa?

tarpeidesi mukaiset toimitilat

Valttina muunneltavuus